Vul de onderstaande gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Marketplaces zijn de laatste tijd enorm in populariteit aan het stijgen in de retailwereld. Het biedt een gecentraliseerde marketplace als alternatief op het adverteren via je eigen webshop. Vooral de grotere online bedrijven zijn hiervoor erg interessant. Amazon, Bol en Marktplaats zijn hier goede voorbeelden van.
Alleen met het besluiten om te verkopen op Bol.com of verkopen op Amazon betekent niet dat je gegarandeerd succes hebt op de marketplace. Hiervoor zul je onder andere de presentatie van je producten moeten optimaliseren. Belangrijk is dus dat je een concreet plan hebt voordat je daadwerkelijk overgaat op marketplace advertising. Tijdens een samenwerking doorlopen we deze 4 stappen voor maximaal resultaat.
Voor we starten brengen we in kaart wat de kansen op marketplaces zijn. Dit doen we aan de hand van een doorlichting van de organisatie en het assortiment, alsook de markt waarin het zich bevindt.
Samen bepalen welke doelen we stellen voor marketplaces en hoe we die gaan bereiken. Denk hierbij zowel aan de keuze van het product zelf, als de prijs en het budget.
Zonder content is verkopen op marketplaces zinloos. Daarom gaan we er eerst voor zorgen dat de consument de weg naar je producten kan vinden. Dit doen we aan de hand van uitvoerig onderzoek.
Zodra de startfase is afgerond, is het tijd om bestaande listings verder te optimaliseren, nieuwe toe te voegen of CPC (Sponsored Products) campagnes te lanceren. Uiteraard bespreken we samen alle opties.
Het uitgangspunt is samenwerken op basis van goed vertrouwen, zonder ingewikkelde contracten. We staan achter onze diensten en leveren goed werk. Daarom beloven we:
Je groeit in omzet, leads, bekendheid, bereik of simpelweg kennis. Resultaat is dƩ voorwaarde voor een duurzame samenwerking. Wij geven de weg naar succes. De snelheid bepalen jullie.
Je krijgt advies voor jouw situatie. Geen standaard aanpak. Geen one size fits all. We duiken in je data en bepalen samen het plan voor de komende maanden. Wel met de kennis op zak van 300+ eerdere samenwerkingen.
Je blijft flexibel. We spreken af welk resultaat we samen realiseren. Wij nemen verantwoordelijk over ons deel. Werkt het niet of voelt het voor een van ons niet goed? Dan kun je zo weer je eigen weg gaan. Even goede vrienden.
Je blijft altijd op de hoogte. Met realistische prognoses en transparantie over behaalde resultaten, ook als het even tegenzit. Samenwerken doen we voor de lange termijn, daarom gaan we altijd voor eerlijk advies.
Om het maximale uit de beschikbare middelen te halen, leggen we het zwaartepunt van onze focus volledig op datgene waar het uiteindelijk om draait: rendement met je website.
Je draagt bij aan een duurzame toekomst. Wist je dat al onze diensten bijdragen aan onze doelstelling om 120.000 bomen te planten? Ontdek meer over onze duurzame initiatieven.