De Tweede Jeugd

Benieuwd naar
de mogelijkheden?

De Tweede Jeugd is tegen verspilling en vóór smaak! Wat doen ze dan precies? Met restbroden (broden die niet verkocht worden) worden nieuwe, smaakvolle producten! Voorbeelden van deze smaakvolle producten zijn 8 verschillende smaken tosti’s van circulair zuurdesembrood, boerenkazen en zalige toppings. Om dit merk te laten groeien, bij zowel de consument als bedrijven, zijn onze experts ingeschakeld!

Vergroten online zichtbaarheid

Ecoteers heeft een passie voor het creëren van een sterke online aanwezigheid voor bedrijven die zich inzetten voor een beter klimaat. Wij zijn in de wereld van de Tweede Jeugd gedoken om vervolgens aan de slag te gaan met het neerzetten van een passende website én webshop. Daarnaast is er een stevige basis gelegd voor de social media kanalen.

Nieuwe website én webshop

Een duidelijke website is de belangrijkste basis voor goede online vindbaarheid. We hebben een website ontworpen die past bij het DNA van De Tweede Jeugd. Een passend kleurenpalet, een speels lettertype en mooie beelden zijn doorgevoerd op alle pagina’s. Uiteraard is de website ook gebruiksvriendelijk, informatief en goed vindbaar.

Met behulp van onder andere keywords en geoptimaliseerde content wordt ervoor gezorgd dat potentiële klanten de website goed kunnen vinden. Dankzij de ingebouwde webshop kan iedere klant eenvoudig en snel een bestelling plaatsen. Zakelijke partners zien meteen een aparte button op de homepage staan, zodat direct alle nodige informatie zichtbaar is. Om te zorgen dat de website altijd optimaal werkt, verzorgen wij maandelijks onderhoud 

Social media boosten

De Tweede Jeugd had ook als wens om hun bereik te vergroten op diverse social media kanalen. Onze experts hebben een stevige basis neergezet, zodat De Tweede Jeugd vervolgens zelf verder aan de slag kon gaan. 

Het eerste wat wordt gedaan is het creëren van een goede contentstrategie en een gebruiksvriendelijke contentkalender. De resultaten worden altijd aan de klant voorgelegd. Vervolgens kan de contentkalender maandelijks worden gevuld met relevante onderwerpen. Bij de Tweede Jeugd hebben we diverse posts ingepland om de juiste doelgroep te bereiken, het merk bekend te maken en om meer betrokkenheid te creëren. Zo hebben we meer interactie gecreëerd door winacties en keuzeopties, de producten uitgelicht, ingespeeld op actuele ontwikkelingen en de mens achter het merk in beeld gebracht.

Goede videocontent kan tegenwoordig niet ontbreken. Voor De Tweede Jeugd zijn wij daarom meer stopmotions en reels gaan creëren. Hierbij is goed beeldmateriaal uiteraard essentieel. De Tweede Jeugd heeft perfect beeldmateriaal geschoten en bij ons aangeleverd. Hierdoor konden wij aansprekende videocontent realiseren en plaatsen.  

Ons social media team kijkt in de basis altijd naar de juiste tone of voice en uitstraling. Het design wordt in alle posts gebruikt. Jouw merk valt op, zonder uit de toon te vallen.

Bekijk ook onze andere cases

Weten wat we voor jou kunnen betekenen?