Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

AmperaPark is gevestigd in een uniek, duurzaam kantoor in Enschede. Binnen deze creatieve en inspirerende werkomgeving werkt het team van AmperaPark aan het bijdragen aan een duurzamere, groene omgeving door het omzetten van parkeerplaatsen in groene bronnen van duurzame energie.

Duurzame zonnecarport

Het team van AmperaPark heeft de solar carport, de AmperaPort, ontwikkeld. Hiermee verandert elke grijze parkeerplaats in een stijlvolle bron van groene energie die tegelijkertijd zorgt dat auto’s droog staan. Dankzij het unieke design wordt de beschikbare ruimte optimaal benut.

In de startfase werden er al successen behaald door het plaatsen van een AmperaPort op het terrein van Apollo-Vredestein. Dit leverde meteen een uiterst tevreden klant op. 

De Sustainability Manager Europe van Apollo-Vredestein merkte hierover op: We maken nu ruim een jaar gebruik van de AmperaPort, en we hadden een verwachte opbrengst van 17 á  18 MWh per jaar. Uiteindelijk is de opbrengst zelfs hoger uitgevallen dan verwacht.

Waar heeft Ecoteers mee geholpen?

Als relatief jong bedrijf had AmperaPark nog maar weinig tot geen online zichtbaarheid. En als jong, snel groeiend bedrijf met grote ambities op het gebied van duurzaamheid en groene energie hou je je het liefst bezig met waar je goed in bent. Omdat AmperaPark nog nauwelijks online zichtbaarheid had, moest deze vanaf het begin worden opgebouwd. 

In Ecoteers vond Amperapark meer dan alleen een marketing partner met de expertise om op alle vlakken de online zichtbaarheid en naamsbekendheid te verhogen. 

Duurzame partner

Ecoteers doet er alles aan om samen met onze klanten een verschil te maken. Op het gebied van duurzaamheid en een groene wereld, maar natuurlijk ook door onze experts aan het werk te zetten om AmperaPark als sterk merk op het gebied van solar carports op de markt te zetten!

Om dit te realiseren werd er gebruik gemaakt van content marketing, SEO en LinkedIn advertering. Hierbij focust de digitale marketing strategie zich voornamelijk op het winnen aan naamsbekendheid binnen de juiste doelgroep. 

De AmperaPark website & SEO

Doordat Ecoteers ook de SEO-vriendelijke website heeft ontworpen en opgezet voor AmperaPark, zijn de SEO en advertentie strategieën en de website volledig op elkaar aangepast.

Op deze site komen wekelijkse blog posts die worden ingezet om expertise uit te stralen, informatie aan klanten te verstrekken, en een betere positie in de zoekresultaten te behalen. Op de site en in de wekelijke blogposts wordt er sterk gefocust op een verbeterde vindbaarheid op zoekwoorden als zonnecarport, solarcarport, en duurzame parkeerplaats

Amperapark Website

Social media & Linkbuilding

Daarnaast zijn het natuurlijk ook goede artikelen die met passie voor het onderwerp geschreven zijn en vaak worden gedeeld op social media. Ook hebben de geplaatste artikelen geleid tot betere linkbuilding en een professionelere uitstraling van de website. 

Het toepassen van de digitale marketing strategie van Ecoteers heeft ertoe geleid dat AmperaPark nu keer op keer een veel betere positie in de zoekresultaten van Google behaalt.

Daarnaast is het verkeer en aantal bezoekers op de website aanzienlijk toegenomen. De gefocuste keywords strategie heeft ook zijn resultaten behaald. Dit heeft geleid tot de nummer 1 en 3 positie in Googles zoekresultaten. 

Weten wat we voor jou kunnen betekenen?