Vul de onderstaande gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Realisatie en behoud positie 1 op ‘duurzaam kerstpakket’
Zustaina maakt impact met cadeaus en loyaliteitsprogramma’s voor werknemers. Bomvol inspiratie om duurzamer te leven. In de ZustainaBoxen zitten producten van groene ondernemers, inclusief het verhaal daar achter. De duurzame cadeaus vliegen de loods uit rondom kerst, maar ook voor relatiegeschenken, verjaardagscadeaus voor medewerkers en onboardingspakketten kun je bij Zustaina terecht.
Zustaina is er voor duurzame cadeaus en groene inspiratie. Opgericht door een Rotterdamse met een groot hart voor de natuur, het klimaat en het milieu. We hebben het over Manon van Leeuwen. Wat begon bij The Impact Hub in Amsterdam, is nu een team van 10 met een grote loods in Vierpolders.
In de opkomende markt voor duurzame kerstpakketten de nummer 1 positie behouden. Daarnaast willen we onze nieuwe propositie rondom loyaliteitsprogramma’s effectief in de markt zetten met SEO en advertenties.
Als Social Enterprise en B Corp is het voor Zustaina belangrijk om een match te hebben met partners. Die vonden ze een paar jaar geleden bij Ecoteers. Het begon bij het uitrollen van een SEO strategie en website audit. Daaruit bleek dat er te veel verschillende en niet werkende plug-ins op de website stonden, wat tot vertraging in de laadtijd en foutmeldingen kan leiden. Ook waardeert Google een traag ladende website lager.
Als vaste marketingpartner van Zustaina ondersteunt Ecoteers op diverse vlakken. De SEO strategie en inzichten bieden bijvoorbeeld de basis voor de contentkalender, waar onze copywriters ook een deel van het schrijven voor hun rekening nemen. Denk hierbij aan blogartikelen, maar ook een whitepaper over duurzaam ondernemen.
Ook gerichte advertising campagnes horen bij de marketingstrategie van Zustaina, waar onze ads specialisten mee aan het werk gaan. In het Ecoteers team voor Zustaina heeft ook social media een rol. Wij maken de social media kalender en zorgen samen met Zustaina voor uitwerking van de posts. Zo ontzorgen we op diverse vlakken.
Rapportages, inzicht en handvaten
Om een sterke marketingstrategie te onderhouden en successen te boeken, zijn datagedreven inzichten noodzakelijk. Daarom monitoren we de resultaten en maken we iedere maand een rapportage voor Zustaina. Vanuit daar sturen we bij en maken we samen nieuwe plannen.
Soms zijn dat grote plannen waar een strategische planning aan vooraf gaat, zoals het werken naar een nieuwe website (komt eraan!) en soms gaat het om kleine optimalisaties. Daarbij maken we ook video’s met stapsgewijze uitleg, waardoor het Zustaina team zelf zaken kan oppakken.
Dankzij de goede match tussen Ecoteers en Zustaina werken we al lange tijd samen. Bij Ecoteers zijn we blij dat we Zustaina blijvend helpen om werkend Nederland te inspireren groener te leven.
Dankzij een goede basis is Zustaina gegroeid tot een website met goede online zichtbaarheid en belangrijke #1 posities in Google, bijvoorbeeld op ‘duurzaam kerstpakket’. Onze advertenties voor duurzame kerstpakketten blijven concurrerend en succesvol door slimme en onderscheidende strategieën.